مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 13:402022-11-30اقتصادي

خبر خوب| مرغ زیر قیمت مصوب دست مصرف کننده می رسد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، کامران هاشمی رییس اتحادیه مرغ و تخم مرغ مرکز مازندران درباره قیمت مرغ و تخم مرغ در بازار در گفت وگویی، اظهار کرد:️ قیمت هر کیلوگرم مرغ در بازار مازندران پایین تر از نرخ مصوب است و هر کیلوگرم 54 هزار تومان دست مصرف کننده می رسد.

  وی با بیان اینکه نرخ فعلی مرغ 9 هزار تومان کمتر از نرخ مصوب است، افزود:  کاهش 30 درصدی تقاضا در بازار مرغ، افزایش جوجه ریزی در مازندران و افزایش عرضه مرغ های منجمد عامل کاهش قیمت مرغ در بازار است.

  ️️رییس اتحادیه مرغ و تخم مرغ مرکز مازندران با تاکید بر اینکه مشکلی در تولید و عرضه مرغ در استان وجود ندارد و بازار شرایط مطلوبی دارد، تصریح کرد: ️ روزانه 300 تن مرغ در مازندران مصرف می شود.

  هاشمی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: همچنین قیمت هر شانه تخم مرغ در بازار مازندران با افزایش 5 هزار تومانی به 95 هزار تومان رسیده است.

  وی با اعلام اینکه️ تقاضا برای مصرف تخم مرغ افزایش داشته است، گفت: این امر سبب برهم خوردن تعادل عرضه و تقاضا شده  که پیش بینی می شود با توجه به افزایش تولید و ذخیره سازی، بازار دوباره آرام گیرد.

پایان پیام/86034/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب| مرغ زیر قیمت مصوب دست مصرف کننده می رسد

خبر خوب| مرغ زیر قیمت مصوب دست مصرف کننده می رسد